fbpx

afternoon-tea-grand-hotell

Fira ska man göra!

Igår träffades vi “The Personal Brand Collective” på Grand Hotell för att fira att vi arrangerar vårt första Brand Boost Retreat tillsammans den 24-27 april i Cannes på Franska Rivieran woop woop!

Vad är inte bättre än att fira på Grand Hotell i Stockholm med ett lyxigt afternoon tea & dessutom med bästa bästa teamet! Vilket afternoon tea det var…..OMG!

Underbart gott thé (jag testade Grand Hotells fruktiga egna the, vackra fat med varma scones med lemon curd, clotted creme, hemgjord sylt, snittar och alla godsaker på toppen…..

Vi skålade såklart i Champagne…som sig bör då vi alla älskar det & det är Franskt ; )

afternoon-tea-grand-hotell

Charlies Angels…

När vi hade vårt egna photo session vid Stadshuset i Stockholm så skämtade jag om att vi var “Charlies Angels”…och ja vi är faktiskt galet olika och ändå inte. Vi kan skratta hur mycket som helst, sitta lugna och jobba intensivt och när det gäller då har vi verkligen koll på detaljerna.

Carolina är så fokuserad och noga med att det ska bli top notch! Inget ska lämnas åt slumpen. Van vid stora event och hög kvalitet så ser hon till att vi har koll på programmet.

Janine är den som ger oss lugnet och tar ner våra galna idéer lite på jorden när vi flyger iväg…hon balanserar upp oss och är fantastisk på att läsa av människor.

Jag är väl den som verkligen kan vara översocial och lite för spontan men som också kör igång saker i 110….på gott och ont.

Den fina bilden i mitten är tagen av fotograf Sandra Jolly

photo-shoot-branding

brand-boost-retreat

Styrkan…

Jag tror verkligen att det är en oerhörd styrka med ett team som oss, som kompletterar varandra men också backar upp varandra “no matter what”.

Älsk på vårt samarbete och på att ha de här kreativa, härliga och duktiga kvinnorna i mitt liv.

TACK för att ni är så bra och nu ska vi göra ett så roligt projekt tillsammans!

grand-hotell

Upplägg planeras…

Vi planerade lite inför hur vi ska lägga upp resan och bestämde att när vi landar i  Nice kommer vi att åka upp till Saint Paul De Vence (min by där jag har ett litet hus) och fira att vi är på plats. Jag tänkte att vi ska dricka bubbel på min terass,planera och äta middag på Le Tilleul och stanna där en natt. Jag vill gärna visa Carolina och Janine min lilla by.

Efter en härlig frukost ska Carolina ner och förbereda och kolla butikerna inför retreatet. Det blir också tid för mig och Janine för att göra ett photo shoot eftersom jag behöver komplettera mina bilder för sociala medier/webb mm.

Sen går vi och köper hem bubbel och lite “gott gott”, fixa klart med goodiebags mm, så att allt är klart för att starta upp retreatet!

På kvällen sover vi i Carolinas fina lägenhet på Rue de Antibes….kan inte bli mer centralt i Cannes…alldeles på shoppinggatan…drömmigt!

Här kommer schemat för dagarna i Cannes. Vi har försökt att ha ett luftigt program där vi varvar så att några deltagare alltid får tid till att njuta av Cannes eller samtidigt som de andra har sina 1-1 tider med oss i teamet.

Det gör också att man kan njuta lite extra av en sovmorgon eller hinna ligga på stranden, låter bra eller hur!

DAG 1 – DAGS FÖR COTE AZURE

Onsdagen den 24/4

På eftermiddagen möter vi upp våra deltagare på stranden i Cannes och bjuda på bubbel & snacks och lära känna varandra! Åh som vi längtar!

Därfter är det dags för två workhops hemma hos Carolina på Rue De Antibes där Carolina kommer att inspirera kring stil och mode och Janine om personal brand photography.

På kvällen samlas vi & går och äter en god middag tillsammans!

Retreat & Workation

DAG 2 – BRAND – STYLE – PHOTO

Torsdagen den 25/4

Efter en god fransk frukost träffas vi på Rue De Antibes hemma hos Carolina och det är dags för brand workshop där vi ska diskutera hur ett starkt personligt varumärke kan hjälpa dig att attrahera rätt kunder, bygga förtroende och helt enkelt ge dig möjligheter att tjäna mer pengar.

Efter en kaffe/the på ett franskt café så drar vi igång med Brand Clarity Session med Malin, styling med Carolina eller en foto session med Janine. Eller så har de möjlighet att strosa runt i Cannes eller lägga sig på stranden….

Vi möts upp för lunch vid havet på en ljuvlig beach restaurang och på eftermiddagen så switchar vi så att vi byter så att alla får sina 1-1 tider med oss.

På kvällen får deltagarna gå ut och “göra stan” tillsammans och utforska Cannes själva (kanske en middag eller varför inte en picnic på stranden) medans vi i teamet samlas för att förbereda morgondagen.

DAG 3 – utforska & bli inspirerad

Fredagen den 26/4

Efter juice, croissanter och kaffe på hotellet (det hoppas vi att de får till frukost för vi är ju i Frankrike) så möts vi för ännu en 1-1 tid med foto – styling och branding.

Idag äter deltagarna lunch tillsammans och väljer själva vart de vill luncha.

På med läppglans och dags för en härlig kvällspromenad i de gamla delarna av Cannes.

Vi kommer att äta tillsammans på en mysig restaurang där de serverar en magisk creme brule…..eller varför inte en choklad fondant….

DAG 4 – WRAP-UP SESSION

Lördagen den 27/4

Sista dagen tillsammans och efter frukost så är det dags för de sista deltagarna att få sin foto session.

De andra får hänga med mig och Carolina och njuta av Cannes.

Vi möter upp för en sista lunch tillsammans och en “wrap-up session” innan det är dags att säga hejdå och åka till flygplatsen.

Blir du sugen? Vi har ett fåtal platser kvar (begränsat antal platser för att hålla hög kvalitet). Så boka din plats idag!

Vi ser fram emot att ses i Frankrike!

VAD INGÅR?

✓ 4-dagars lyxigt retreat på Franska rivieran.

✓ 3 Brand Experter Malin, Janine & Carolina alla med egna företag inom brand/style & foto.

✓ 3 Workshops á totalt 3 timmar (kring personligt varumärke brand – style – photo)

✓ Brand Clarity Session 1-1 med Malin

✓ Styling Session med Carolina

✓ Mini portrait session med Janine

✓ Inspiration, verktyg & arbetshäften

✓ Välkomst bubbel & goodie bags

7.900 SEK exkl moms

Flyg, hotell, transfers och mat är inte inkluderat i priset.

Ett riktigt bra pris för 3 brand experter under 4-dagar.